Kodulehe optimeerimine ehk edendamine otsimootoris, mis suurendab teie nähtavust internetis. Mis kasu on kodulehest, kui see ei tule Google otsingutulemustes esile? Olge nähtav kliendile, kes teid Google’ist otsingusõna abil otsib.
Kui teie veebileht on edukalt optimeeritud ja Google’i poolt heaks kiidetud:
+ Toob uusi kliente ning toob rohkem hinnapäringuid
+ Suurendab müüki, kui tegemist on e-poega
+ Tõstab bränditeadlikkust, oluline faktor brändi edendamisel
+ Suurendab ettevõtte usaldust ja staatust
+ Loob uusi võimalusi ettevõte edasi arenemiseks
1. Veebilehe analüüs ja SEO strateegia loomine
Eelkõige tuleb teha kodulehele audiit ehk kogu kodulehe analüüs, mis annab teada mis on veebilehel hästi ja mis vajab tähelepanu. Seejärel tehakse märksõnade analüüs, konkurentide analüüs ja sihtturu analüüs. Peale uuringuid on võimalik valmida effektiivne SEO strateegia, mille põhjal saab prognoosida tööde mahtu ja võimalikud tulemused.
2. Kodulehe sisene optimeerimine
Veebilehe sisu ja koodi parandamine. Koodi parandamine tähendab, et kodulehel teostatakse tehnilised tööd, kusjuures leitakse välja ja parandatakse kodulehe struktuuri nõrgad ja ebakorrektsed kohad. Samuti teostatkse töö sisutekstidega ja vajadusel neid parandatakse. Ilma sisenemist optimeerimist ei saagi järgmise etapiga alustada.
3. Kodulehe väline optimeerimine
Töö väliste linkidega – strateegia ja ehitus. Õige strateegia planeerimine aitab ehitada kodulehel korrektse stardi aluse. Välise optimeerimise alla kuulub ka sotsiaalmeedia kanalitega sidumine, mis aitavad tõsta nii teie ettevõte nähtavust kui ka kodulehe autoriteetsust (DA).
4. Monitooring ja raportid
Märksõnade, positsioonide ja üldise kodulehe nähtavuse monitoorimine. Jälgime ka teie valdkonna konkurente ja nende tegemisi. Samuti saadame kliendile raportit ika kuu tagant.
Tulemuste saavutamine võttab keskmiselt 6 kuust kuni 1 aastani. Tähtajad on üsna individuaalsed, nii mõnikord varem, kui ka mõnikord hiljem.
Google Adwords on effektiivne viis uute klientide leidmiseks, kuid optimeeritud koduleht võib säästa Teie raha igakuiselt.
100% garantiisid kodulehe optimeerimisel paraku lubada ei saa. Igas valdkonnas leidub konkurents, nii ka siin – konkurents tähendab, et teised osapooled kõik toimetavad enda huvides + erinevad lisafaktorid, mis võivad mõjutada lõpptulemust.
Kõigepealt peame teie veebilehe üle vaatama, ülevaatamine on tasuta. Analüüsime teie kodulehte ning koostame pakkumise SEO optimeerimise jaoks. Otsime välja teie valdkonna jaoks kõige paremad ja tugevamad märksõnad ning koostame kõige effektiivsema strateegia tulemuse saavutamiseks.
Kodulehe SEO maksumus iga kliendi jaoks on alati individuaalne, arvutatakse seda peale teie kodulehe analüüsi. Loomulikult sõltub nii märksõna otsingumahust, kui ka teie valdkonnast, kus konkurents alati erineb.
Huvitav fakt – 75% interneti kasutajatest sooritab toote/teenuse otsingu kasutades Google otsimootorit.